reklama

Mystická symbióza

Som filantrop. Áno, znie to neuveriteľne, ale mám rád ľudí. Mám ich tak veľmi rád, že všade chodím autom. To preto, aby som ich neurážal svojou blízkosťou. Tak veľmi mi na nich záleží.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Som aj ekologický aktivista. Mám rád prírodu, obzvlášť hory. Fascinuje ma Turčianska Kotlina, kde ma zo všetkých strán pozdravuje Malá a Veľká Fatra, keď sedím na záhrade so sluchátkami na ušiach (to aby som nerušil vtáctvo hlasnou hudbou). A aby som neotravoval ani lesnú zver, na hory sa len pozerám a zbytočne na ne neleziem. Nádhera. A aby som prírodu šetril ešte viac, všade chodím autom. Sám. To preto, aby som neprimerane nezvyšoval spotrebu paliva zaťaženým autom. Moja filantropia a ekologické zmýšľanie spolu koexistujú v prekrásnej symbióze.
Som tiež sociálne cítiaci človek. Pre podporu si chodím až druhý deň aby som ostatným umožnil v kľude si vybrať peniažky od štátu. Okrem toho, na druhý deň už na pošte nie je taký nával a ja nemusím ubližovať milovaným blízkym svojou prítomnosťou. Aby som nezaťažoval životné prostredie preťažovaním mestskej hromadnej dopravy, chodím si pre podporu autom. Sám.
Filantropia, ekologické zmýšľanie a sociálne cítenie dokážu vytvoriť mystickú symbiózu.


Rudo Schimik

Rudo Schimik

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Turčianska Kotlina - Praha Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáKadečoPoetický chlp

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu