reklama

Zumba a kvílenie

Moje psychické problémy začali úplne nenápadne. Niekde som videl napísané slovo „zumba“. Prehliadol som to, ale keď som to už začínal vnímať v dennej tlači, na sociálnych sieťach, či počul pri verbálnej komunikácii s osobou ženského pokolenia, spozornel som.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Po ujasnení, že sa nejedná o „žumpu“, ale o nejakú záhadnú pohybovú aktivitu ma začalo toto slovo prenasledovať všade. Myslel som si, že so športom som už ako-tak vysporiadaný, že sa navzájom rešpektujeme a udržujeme od seba úctivú vzdialenosť, ale tento neprestávajúci tlak slova „zumba“ na všetky moje zmysly ma položil na kolená.

Začal som upodozrievať CIA, Mossad a KGB, že ide o nový spôsob ovládnutia más a tak som prestal čítať, predal som televízor, deťom som zakázal chodiť do školy a z domu som urobil pevnosť. Nanešťastie, manželka občas musela zadovážiť prísun potravín a aj napriek bezpečnostným opatreniam (klapky na oči, tlmiče na uši) jedného dňa prišla z nákupu a okamžite sa znova vytratila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zalarmoval som políciu, aj keď som vedel, že štátna moc je v tomto sprisahaní tiež zapojená, v nádeji, že mi manželku privedú späť skôr, ako začne na ňu pôsobiť davová psychóza. Svoju žiadosť o pátranie som zdôvodnil tým, že manželka utiekla s tromi aziatmi od rodiny a ja súrne potrebujem svoju kreditnú kartu na uživenie rodiny a akvarijných rybyčiek.

Žiaľ, ani tento zúfalý čin nedokázal odvrátiť tragédiu....

Chodíme na zumbu 4 krát týždenne a predplatili sme si ju na 25 rokov.

Rudo Schimik

Rudo Schimik

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Turčianska Kotlina - Praha Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáKadečoPoetický chlp

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu